poniedziałek, 22 lipca 2013

dunkin SHOCKYS - za granicą?

Niedawno odkryłem, że figurki dunkin SHOCKYS dostępne były także poza granicami Polski. Nie mam jeszcze pewności, czy tylko w tym jednym, ustalonym przeze mnie kraju, lecz to już moja druga przesyłka z południa Europy:


Moja radość jest tym większa, że wśród nich znajduje się czerwony KOZIOŁ, którego do tej pory mi brakowało - pozostałe KOZŁY w kolorach zielonym, ciemnozielonym, żółtym, pomarańczowym, czerwonym, malinowym, różowym, fioletowym, niebieskim i błękitnym już udało mi się skompletować :-)
Innym unikatem okazał się błękitny NUREK, którego do tej pory w swej kolekcji jeszcze nie miałem.
Wybaczcie brak zdjęć całej kolekcji, lecz sam obecnie znajduję się z dala od domu, co uniemożliwia mi obfotografowywanie wybranych okazów.
Informacja dla wszystkich, którzy przesłali mi swoje figurki: moi drodzy! Jak tylko wrócę, to wyślę Wam obiecane "pocztówki" z podziękowaniami. Do usłyszenia!

1 komentarz:

  1. Daj namiary gdzie zakupiłeś kolekcje. Też chce sobie przypomnieć dziecinstwo

    OdpowiedzUsuń