piątek, 19 lipca 2013

Shockys: most wanted 2

Czytelników, którzy nie rozumieją poniższej listy (mimo jednoznacznego tytułu) odsyłam do pierwszej odsłony cyklu "Shockys: most wanted" (tutaj).

Pozostałym przedstawiam figurki, które są dla mnie niczym złote runo dla mitologicznych poszukiwaczy; to ich brakuje dla dopełnienia kolekcji w danym kolorze, lub w danym typie.


różowy DINOZAUR

Niezmiennie, różowy DINOZAUR to ostatnia figurka z tegoż koloru, której wciąż nie udało mi się zdobyć.

niebieski SMOK

Pojawił się cień nadziei, że w końcu trafi do mej kolekcji. Pozostaje mi zachować cierpliwość!
 

pomarańczowy HIPOPOTAM

Mój egzemplarz jest uszkodzony. A szkoda!


czerwony NUREK

Stan figurek czerwonych - 21/24. Czerwony NUREK to brakujące ogniwo ;-)
 


czerwony KALMAR

Jak wyżej, uzupełnienie kolekcji figurek czerwonych.


 
czerwony PINGWIN

Sytuacja taka sama, jak w przypadku czerwonego NURKA i KALMARA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz