piątek, 29 kwietnia 2016

Druga seria Dunkin Shocky's!

Czytelnicy niniejszego bloga mogą pamiętać, iż jakiś czas temu prosiłem posiadaczy listy drugiej serii figurek o nadesłanie mi skanu takowej. Z radością pragnę oznajmić, iż moja prośba nie pozostała bez odzewu i dzięki temu, mogę rzeczoną listę upublicznić:


Podobnie jak w przypadku popularnej serii pierwszej, i tym razem można było zebrać 24 figurki w kilkunastu kolorach. Gama kolorystyczna została poszerzona o barwy, które wcześniej nie występowały, np. neonowa żółć lub brąz.
Druga seria ustępuje pierwszej praktycznie pod każdym względem - oprawie graficznej, jakości wykonania figurek, kolorów tychże. Z kronikarskiego obowiązku stworzę dla tej stosunkowo mało udanej kontynuacji genialnych Shockysów osobny dział.

1 komentarz:

  1. Kilka figurek z tej kolekcji posiadałem: "nietoperza", żmiję, wiatrak i gitarę, chyba... Figurki były dużo lżejsze i mniejsze od tych z pierwszej serii (przynajmniej cztery, w których posiadaniu byłem). Na tej planszy wyglądają bardzo niekorzystnie. Same figurki wizualnie były ok.

    OdpowiedzUsuń